Reklamační řád

 


MgA. Lenka Durasová
se sídlem: Svobodova 537/16, 360 17 Karlovy Vary
identifikační číslo: 08652651, neplátce DPH, zapsanou v živnostenským rejstříku 

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.memoto.cz.

 

1. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

 

1.1. Zákazník má právo reklamovat závady na zboží 24 měsíců ode dne zakoupení. Záruka se vztahuje na skryté vady, vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě.

1.2. Prezentované zboží na webovém rozhraní obchodu jsou ruční výrobky, u kterých nelze zaručit úplnou souměrnost a přesnost. Tyto charakteristické vlastnosti ruční výroby nemají vliv na řádné používání výrobku, nejsou výrobní vadou a nelze na ně uplatnit reklamaci.

1.3. Záruka se nevztahuje na:

1.2.1. poškození vzniklé nevhodnou manipulací a nešetrným zacházením nebo běžné opotřebení, 
1.2.2. poškození živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy nebo vyšší mocí, 
1.2.3. vyšisování barev v důsledku vystavení přímého slunečního záření, 
1.2.4. přirozené charakteristické vlastnosti produktu ruční výroby jako jsou např. drobné nepřesnosti a nesouměrnosti.

 

2. MÍSTO A ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

2.1. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může využít vyplnění reklamačního formuláře. Kupující oznámí oprávněnou reklamaci na e-mailovou adresu provozovatele: info@memoto.cz a následně zašle nebo doručí reklamované zboží v původním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele: Lenka Durasová, Svobodova 537/16, 360 17 Karlovy Vary.

2.2. Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy prodávající zboží převzal, navrátí prodávající kupujícímu uhrazenou částku, bez nákladů na dopravu. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) hradí kupující. Prodávající je oprávněn nepřevzít balík na dobírku. V případě odesílání reklamovaného zboží dopravcem doporučuje prodávající kupujícímu zboží pojistit.

2.3. Zákazník při reklamaci popíše vytýkanou vadu a sdělí, jaký nárok z reklamace uplatňuje. Reklamace musí být uplatněna v záruční době, tj. nejpozději v poslední den záruky musí reklamační projev zákazníka a uplatnění konkrétního nároku dojít prodávajícímu.

 

3. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

 

3.1. Prodávající se zavazuje kupujícího informovat nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamovaného zboží o postupu a průběhu reklamace.

3.2. Prodávající po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí, a to ihned, ve složitých případech do 3 dnů.

3.3. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

3.4. Po vyřízení reklamace prodávající upozorní na ukončení reklamace kupujícího e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60 dnů od data podání reklamace je prodávající, dle § 2608 odst. 1 ve spojení s § 2159 odst. 2 občanského zákoníku, oprávněn účtovat při výdeji reklamace úplatu za uskladnění. Výše tohoto poplatku je 10 Kč/den, v případě zboží nad 5 kg 20 Kč/den.

 

4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

4.1. Po uplynutí záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

4.2. Pokud není v tomto reklamačním řádu stanoveno jinak, platí ustanovení občanského zákoníku.

 

Aktualizováno 3. ledna 2021

Zpět do obchodu